2018 – חברת טבע תעשיות פרמצבטיות בע”מ

עודכן 26.12.2018

חברת טבע תעשיות פרמצבטיות בע”מ

השפעה חברתית עומדת בבסיס השאיפה של טבע להפוך את העולם למקום בריא יותר, ולשפר את איכות חיי מטופלים והמטפלים.

גם בשנה מאתגרת כפי שעברנו, תמכנו בפרויקטים בעלי ערך בעולמות אלו.

כבשנים קודמות, סייעה טבע ישראל לאגודה הישראלית לטרשת נפוצה להוציא לפועל את היוזמות ותוכניות הפעולה שלה. ההצלחות הרבות שחווינו כתוצאה משיתוף הפעולה הפורה, גורמות לסיפוק רב ומהוות תמריץ להמשך עשייה מגוונת לרווחתם של המתמודדים עם טרשת נפוצה ובני משפחתם.

במסגרת שיתוף הפעולה ייסדה “טבע ישראל” ביחד עם האגודה הישראלית לטרשת נפוצה את פרויקט הנופש השנתי לחולים ב”בית קיי” בנהריה. הנופש מציע למתמודדים ובני זוגם מגוון פעילויות בילוי, תרבות, ספורט, יצירה ופנאי. בכל שנה מתקבלים הדים מאד חיוביים לפרויקט מהאחיות שבשטח כשמשתתפי הנופש מודים להן ומספרים כמה הם מחכים לנופש הבא, רובם מקפידים להגיע לכל הנופשים.

גם חבורת הזמר של טבע מתמידה להגיע לנופש בכל שנה, להופיע לשמח את הנופשים. במקביל לפעילות לבוגרים, מדי שנה מתקיימת גם הקייטנה לילדי החולים, הקייטנה מקבלת בחיבוק חם ואוהב ילדים מכל רחבי הארץ ומעניקה להם בילוי איכותי ועשיר בפעילויות ואטרקציות.

בראייה לעתיד, טבע מחוייבת לפעילויות בעלות השפעה חברתית המתמקדות בשיפור חיי המטופלים והרחבת נגישות שירותי הבריאות. אנו מאחלים לכל חברי האגודה לטרשת נפוצה, בריאות, חיוניות ושמחות.

צוות האחיות של טבע:
יוליה גיסין לוי 054-888-4503
נועה קל 054-888-4238
לאה גלמן 054-888-4883

14 מרץ 2024

מרפאת האסתטיקה של ד”ר ארוש יואב בשיתוף האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מזמינים אתכם למפגש “יופי – אסתטיקה ניראות ובריאות”

04 מרץ 2024

לרגל חודש הרמדאן, האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מאחלת לכם: שימי רמדאן זה יהיו ימים של בריאות, הקלה מכל הייסורים והמצוקות, מתן תשובה לכל התפילות ומי

02 מרץ 2024

המרפאה לטרשת נפוצה, והיחידה לנוירואימונולוגיה במרכז הרפואי הלל יפה בשיתוף עם האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מזמינים את המטופלים בטרשת נפוצה ובני משפחתם – לקראת חג האביב

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this