2017 – מדיסון פארמה

עודכן 12.03.2018

מדיסון פארמה

קבוצת מדיסון פארמה היא אחת מחברות השיווק הרפואי המובילות בישראל, מתמחה בשיווק והנגשת תרופות וטכנולוגיות חדשות למחלות קשות ונדירות. מדיסון מייצגת שורה של חברות בינלאומיות המפתחות טכנולוגיות ותרופות פורצות דרך דוגמת ביוג’ן, אמג’ן, שייר ואיפסן. הקבוצה מציעה מעטפת מקצועית רחבה של שירותים ופועלת בסטנדרטים בינלאומיים של איכות ורגולציה.קבוצת מדיסון פארמה היא אחת מחברות השיווק הרפואי המובילות בישראל, מתמחה בשיווק והנגשת תרופות וטכנולוגיות חדשות למחלות קשות ונדירות. מדיסון מייצגת שורה של חברות בינלאומיות המפתחות טכנולוגיות ותרופות פורצות דרך דוגמת ביוג’ן, אמג’ן, שייר ואיפסן. הקבוצה מציעה מעטפת מקצועית רחבה של שירותים ופועלת בסטנדרטים בינלאומיים של איכות ורגולציה.

החזון הייחודי של מדיסון משלב ערכים המעמידים את החולה במרכז ושאיפה מתמדת להביא בשורה אמיתית לחולים במחלות קשות ונדירות. הקבוצה הוקמה בשנת 1996 על ידי מאיר יעקבסון, דור שלישי למשפחת יעקבסון, מחלוצי ענף הפרצמבטיקה בישראל מאז 1937.

החברה מעסיקה כ- 200 עובדים בישראל ובנציגות שברומניה, ומדורגת בין חמש חברות הפארמה הגדולות בישראל.מדיסון פארמה חרטה על דגלה את נושא הטיפול בטרשת נפוצה, ומשווקת מגוון פתרונות רפואיים, חדשניים ואיכותיים להיבטים שונים של המחלה:

  • אבונקס – זריקה ממשפחת האינטרפרונים אחת לשבוע
  • פלגרידי – זריקה ממשפחת האינטרפרונים אחת לשבועיים
  • טיסברי – טיפול פורץ דרך, בעל מנגנון הפעולה ייחודי הניתן בצורת עירוי אחת לחודש
  • טקפידרה – טיפול אוראלי של שני כדורים ליום
  • פמפירה – התרופה הראשונה והיחידה המאושרת לשיפור מהירות הליכה בחולי טרשת נפוצה.

למדיסון פארמה יש מסורת ארוכה של תמיכה בפרויקטים לרווחת מטופלי טרשת נפוצה. על מנת לענות על הצורך בחיזוק ותמיכה, משתתפת מדיסון, יחד עם האגודה לטרשת נפוצה, בתוכנית הארצית של קבוצות תמיכה המעניקות לקהילת החולים ולמשפחותיהם את האפשרות לפגוש חברים חדשים השותפים למחלה, להתעדכן בחידושים ולקבל מענה לשאלותיהם. קבוצות תמיכה אלה מחזקות מאד את רוחם של המטופלים ומהוות נדבך חשוב בהתמודדותם עם המחלה. מדיסון פארמה הינה גורם חלוץ בהגברת המודעות לשיפור איכות הטיפול בחולי טרשת נפוצה בישראל ובהובלת המאבק למציאת מענה טיפולי יעיל ובטוח עבורם.

בנוסף לפעילות זו, קיים במדיסון מערך של שירות אחיות מקצועיות ומסורות המספקות תמיכה מקצועית לחולי הטרשת ולבני משפחותיהם.

אחיות חב’ מדיסון עומדות לשירותכם בכל זמן :

  • סבטלנה לוי – 054-4338802
  • עינת זמיר-רוזן – 054-4517199
  • חדוה סבן – 054-3332038
  • הלנה קורליונצ’יק – 054-4838292
  • שושי חן – מנהלת מערך שירות האחיות 054-4603975

למידע נוסף ניתן לפנות לשירות הלקוחות 03-9250272

14 מרץ 2024

מרפאת האסתטיקה של ד”ר ארוש יואב בשיתוף האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מזמינים אתכם למפגש “יופי – אסתטיקה ניראות ובריאות”

04 מרץ 2024

לרגל חודש הרמדאן, האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מאחלת לכם: שימי רמדאן זה יהיו ימים של בריאות, הקלה מכל הייסורים והמצוקות, מתן תשובה לכל התפילות ומי

02 מרץ 2024

המרפאה לטרשת נפוצה, והיחידה לנוירואימונולוגיה במרכז הרפואי הלל יפה בשיתוף עם האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מזמינים את המטופלים בטרשת נפוצה ובני משפחתם – לקראת חג האביב

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this