2015 – שאלות לד”ר רביב גיל

עודכן 14.03.2016

ד”ר רביב גיל

אורולוג, המרכז הרפואי המשולב שיבא, תה”ש

1שבריחת שתן לפני הגעה לשירותים. האם יש תרופה לכך?
תיש צורך בבירור אורולוגי מלא. אולטרהסאונד, אורודינימיקה, תפקודי כליה. סביר שבעזרת טיפול נכון נוכל לשפר את איכות חייך.
2שאני חולה 25 שנה, במצב טוב יחסית. לאחרונה יש לי בעיה של בריחת שתן מעט, ובעת קיום יחסי מין יש בריחת שתן משמעותית, למרות שאני מתרוקנת לפני כן. האם יש טיפול לכך?
תלאחר 25 שנה מחלה יש צורך בבירור אורולוגי מלא. אולטרהסאונד, אורודינימיקה, תפקודי כליה סביר שבעזרת טיפול נכון נוכל לשפר את איכות חייך.
3שיש לי עצירת שתן ולפעמים בריחת שתן ? אישה. מה לעשות?
תחובה ביצוע אורודינימיקה!!!
4שבמשך הזמן קיימת הפרעה בתפקוד המיני, עקב השינוי במצב הנפשי והפיזי, ובהדרגה יש שינוי לטובה . הנני חולה מזה 10 שנה, יש לי בעיה, אין לי שליטה או התאפקות בשתן זה פשוט בורח לי. מה אני יכול לעשות?
תכיום , אם ישנה הפרעה במנגנון הזקפה, מנסים טיפול בויאגרה /סיאליס או לויטרה. אין הגיון בברור כלשהו. ההפרעה במתן שתן מחייבת בירור. לעיתים ביש את כל נתוני המחלה ניתן לתת טיפול משולב. גש לבירור אורולוגי.
5שאני מצליח להגיע לשירותים והשתן בורח לי, ברגע שיוצאת אפילו טיפה אני מפסיק לרצות ללכת לשירותים ואני יכול להתאפק כמה שעות .השאלה שלי היא : מה אפשר לעשות בנידון ?
תלא ברור מה גילך, ואיזה תרופות אתה מקבל. מציע לפנות לברוראורולוגי.
6שאני חולה בטרשת מזה כ - 40 ומרותק לכיסא גלגלים , שלפוחית השתן אינה מתרוקנת וכמעט מחצית נשארת תמיד , על אף שאני אינני שולט במתן שתן וזקוק במשך היום והלילה לחיתולים.
מקבל תרופות כל לילה SNAMEX ו- XATAL , למרות זאת זה לא עוצר את השתן. האם ניתן להשתמש בתרופות אחרות שיועילו יותר מאלו שאני לוקח ? בגלל שהשלפוחית לא מתרוקנת ואני סובל מדלקות בדרכי השתן?
תסביר להניח שבגילך זוהי בעיה משולבת של טרשת נפוצה וחסימה על רקע ערמונית חוסמת.
מאחר והתרופות אינן עוזרות חובה לבצע אולטרסאונד דרכי השתן, תפקודי כליות, אורודינימיקה לשם החלטה על הטיפול הנכון.
29 מרץ 2024

תכנייה ללקויי ראייה   יום עיון וירטואלי (בזום)  לציון חודש הטרשת הבינלאומי יום שלישי, 4/6/24 ,כז’ באייר, תשפ”ד  מפגש וירטואלי מוח וגוף (בזום) – בשורה

20 מרץ 2024

שלום לכולם, – עם פרסום סל הבריאות לשנת 2024 לפני כחודש וחוזר מנכ”ל משרד הבריאות לגבי התוויות התכשירים השונים בסל לפני מספר ימים, לפיהם ניתן

14 מרץ 2024

מרפאת האסתטיקה של ד”ר ארוש יואב בשיתוף האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מזמינים אתכם למפגש “יופי – אסתטיקה ניראות ובריאות”

04 מרץ 2024

לרגל חודש הרמדאן, האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מאחלת לכם: שימי רמדאן זה יהיו ימים של בריאות, הקלה מכל הייסורים והמצוקות, מתן תשובה לכל התפילות ומי

02 מרץ 2024

המרפאה לטרשת נפוצה, והיחידה לנוירואימונולוגיה במרכז הרפואי הלל יפה בשיתוף עם האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מזמינים את המטופלים בטרשת נפוצה ובני משפחתם – לקראת חג האביב

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this