סיכום שנת הכשרה

עילאי פורת, מכללת מבח"ר, בני ברק

עודכן 26.12.2018

סיכום שנת הכשרה

עילאי פורת, מכללת מבח”ר, בני ברק

 

שמי עילאי מרדכי פורת, אני מסיים את לימודי תואר ראשון של אוניברסיטת חיפה בעבודה סוציאלית, במכללת מבחר – בני ברק.

אני בחור חרדי המאמין ביד ההשגחה העליונה, וכולי הודיה על כך שזכיתי לעבור את שנת ההכשרה באגודה הישראלית לטרשת נפוצה. גב’ ג’נין ווסברג מנכלי”ת האגודה, עוטפת, מטפחת ומלווה את הסטודנטים באופן אישי ומסור, ודואגת לכך שנתנסה במירב התחומים שהאגודה מאפשרת.

זכייתי העיקרית בשנה זו, היא המדריכה הדגולה עו”ס שרון טלאור, אשר בכישרון וקסם רב, החדירה בעצמותיי מיומנות, מקצועיות ואנושיות שילוו אותי עוד שנים רבות בעולם הטיפול. פניותה וזמינותה לסטודנטים מיטיבות את איכות ההדרכה, בשונה ממקומות הכשרה רבים.

התקדמותי והתפתחותי בשנה זו, מתבטאת גם באמצעות רמת הכתיבה שלי, שהשתפרה פלאים במהלך ההכשרה. שימת הלב והפניות לקריאה והעמקה של הדוחות מצד המדריכה, עודדו אותי לכך. כתיבת וניתוח הדוחות, תרמו להתפתחותי האישית והמקצועית, יותר מכול לימודיי באוניברסיטה.

במהלך הכשרתי באגודה, נחשפתי והתנסיתי בתחומים רבים ומשמעותיים ללמידה:

  • ימי עיון ארציים במלון רנסנס ת”א, בם העשרתי את הידע בחידושים האחרונים בעולם הרפואה עבור החולים.
  • השתתפות בקביעות בקבוצת התמיכה החודשית של החולים בבית החולים בילינסון.
  • פגשתי לשיחות טיפוליות שבועיות חמישה מטופלים מקסימים, אשר תרמו לי יותר ממה שתרמתי אני להם. התמודדותם הכרונית לימדה אותי על פרופורציות בחיי.
  • יזמתי שיחות לחולים, ע”מ לגייסם לקבוצות התמיכה, ולפעילות האגודה. במהלך השיחות הטלפוניות, כמעט ואין שיחה שאינה ממשיכה לכיוון של עזרה במיצוי זכויות אצל העו”ס יונית.

אני שמח וגאה בזכייתי להיות כצלע וחלק באגודה כה מקצועית ומועילה במשך שנה זו. אני מאחל וממליץ לכל סטודנט שמחפש מקום הכשרה איכותי, להגיע להכשרה באגודה האגדית הזו. החוויה והאווירה הלימודית העשירה, תהיה חקוקה בי לנצח.

20 מרץ 2024

שלום לכולם, – עם פרסום סל הבריאות לשנת 2024 לפני כחודש וחוזר מנכ”ל משרד הבריאות לגבי התוויות התכשירים השונים בסל לפני מספר ימים, לפיהם ניתן

14 מרץ 2024

מרפאת האסתטיקה של ד”ר ארוש יואב בשיתוף האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מזמינים אתכם למפגש “יופי – אסתטיקה ניראות ובריאות”

04 מרץ 2024

לרגל חודש הרמדאן, האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מאחלת לכם: שימי רמדאן זה יהיו ימים של בריאות, הקלה מכל הייסורים והמצוקות, מתן תשובה לכל התפילות ומי

02 מרץ 2024

המרפאה לטרשת נפוצה, והיחידה לנוירואימונולוגיה במרכז הרפואי הלל יפה בשיתוף עם האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מזמינים את המטופלים בטרשת נפוצה ובני משפחתם – לקראת חג האביב

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this