ראשי » פעילויות האגודה לרווחת חולי הטרשת הנפוצה » הכשרה אקדמית מעשית לסטודנטים לעבודה סוציאלית » הכשרה אקדמית 2017 » סיכום מפגש הדרכת סטודנטים לע"ס – בהכשרה מעשית באגודה הישראלית לטרשת נפוצה 15.12.2016

סיכום מפגש הדרכת סטודנטים לע”ס – בהכשרה מעשית באגודה הישראלית לטרשת נפוצה 15.12.2016

כתבה: אסנת שיזף

עודכן 19.02.2018

סיכום מפגש הדרכת סטודנטים לע”ס – בהכשרה מעשית באגודה הישראלית לטרשת נפוצה
15.12.2016

בפגישה השתתפו 6 סטודנטים (שנה א’ בע”ס) מהאוניברסיטה העברית, ירושלים, בפגישה השתתפו 6 סטודנטים (שנה א’ בע”ס) מהאוניברסיטה העברית, ירושלים,2 סטודנטים (שנה ג’ בע”ס) ממכללת מבח”ר, שלוחה של אונ’ חיפה.

עם ההתארגנות והכיבוד, נערך סיור קצר והיכרות עם הספרייה המיוחדת של האגודה.

  1. בהנחיית אסנת נערכה היכרות בין המשתתפים. כל אחד מהסטודנטים הציג את עצמו וסיפר על ראשית חוויותיו מההכשרה. המשתתפים סיפרו מדוע בחרו ללמוד עבודה סוציאלית וציינו סימני שאלה וציפיות.
  2. עו”ס עמית דווחה על פעילות האגודה. נשע פירוט הפעילות המיוחדת לאגודה : ימי העיון השונים, נופש למבוגרים, כייפת לילדים וצעירים ממשפחות בהן יש אדם החולה בטרשת. כמו כן שמענו על סגנון העבודה, ההקשבה לאנשים החולים ולבקשותיהם. על הפעילות הנעשית מטעם האגודה כממלאה צרכים שהממסד אינו נוגע בהם.
  3. רחלי – אחות מטעם חברת תרופות, סיפרה על עבודתה, על מחלת הטרשת ואפיוניה, הביאה מספר מקרים ופרטה לגבי צרכים ומענים. כמו תמיד, דבריה עוררו עניין ונערכו דיונים קצרים לגבי המקרים השונים.
  4. אסנת דיווחה והסבירה לגבי קבוצות התמיכה של האגודה לטרשת. המענים הרפואיים מקבלים תשובה אך לא כך המענים הרגשיים, נפשיים וחברתיים. באופן מקצועי, מתייחסות קבוצות התמיכה של האגודה לצרכים האלו.
  5. שוחחנו מעט על ביקורי הבית, על אפיוני מעורבות ועבודת הסטודנטים וכן על נושא: “אמפטיה והזדהות – דמיון ושוני” הובא תקציר מאמר בנושא ונערך דיון, ניתנו דוגמאות מהשטח.

בהזדמנות זו, ברכנו את הסטודנטים לשנת לימודים ועבודה מוצלחת.

המפגש הבא ייערך לקראת סוף שנת הלימודים.

כתבה: אסנת שיזף

 

20 מרץ 2024

שלום לכולם, – עם פרסום סל הבריאות לשנת 2024 לפני כחודש וחוזר מנכ”ל משרד הבריאות לגבי התוויות התכשירים השונים בסל לפני מספר ימים, לפיהם ניתן

14 מרץ 2024

מרפאת האסתטיקה של ד”ר ארוש יואב בשיתוף האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מזמינים אתכם למפגש “יופי – אסתטיקה ניראות ובריאות”

04 מרץ 2024

לרגל חודש הרמדאן, האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מאחלת לכם: שימי רמדאן זה יהיו ימים של בריאות, הקלה מכל הייסורים והמצוקות, מתן תשובה לכל התפילות ומי

02 מרץ 2024

המרפאה לטרשת נפוצה, והיחידה לנוירואימונולוגיה במרכז הרפואי הלל יפה בשיתוף עם האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מזמינים את המטופלים בטרשת נפוצה ובני משפחתם – לקראת חג האביב

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this