ראשי » מאגרי מידע » מאמרים » כייפת שיקומית שנה 14 – שנת 2011

כייפת שיקומית שנה 14 – שנת 2011

עודכן 15.07.2011

כייפת שיקומית שנה 15 – שנת 2011

בחסות חברת טבע כייפת – שנה חמש עשרה
ביולי 2011 התקיימה קייטנת האגודה, זו השנה החמש עשרה.

אנו מודים מקרב לב לחברות:

חברת טבע על נתינת חסות לקייטנה.
מקדונלד’ס ישראל, על תרומת כרטיסים, ארוחות מלאות, פעמיים בשנה, מזה 15 שנה וכן לכל התורמים הרבים.

הילדים שהו 3 ימים – בבית הארחה עין גדי – ים המלח, יום ולילה במצפה רמון ו-3 ימים בבית מלון בנהריה. הילדים חוו מגוון פעילויות: נחל דוד, תחרויות ספורט, באולינג, פעילות ימית, ערבי בינגו, שיט בירדן, לונה גל, נקרות, פעילויות אקולוגיות חינוכיות שונות, וכן עבודה שיקומית עם עובדת סוציאלית.

k_s_2011_1 k_s_2011_2

קייטנה / כייפת לילדי אנשים חולים
בטרשת נפוצה – יולי 2011

ע”י: אסנת שיזף עו”ס M.A ,מנחת קבוצות, ורכזת קב’ התמיכה באגודה לטרשת נפוצה.

מחלת הטרשת היא מחלה כרונית. משפחת האדם החולה היא משפחה עם חולי כרוני. החולי הכרוני קיים, פעיל ומשפיע על חייהם של כל בני המשפחה וכל הקרובים והקשורים לאדם עם המחלה.

ילדים – זוהי האוכלוסייה הרגישה ביותר במשפחה עם חולי כרוני. הם אלו שמקשיבים וקולטים, גם אם הדברים לא מכוונים אליהם. הם מפרשים את המציאות בכלים העומדים לרשותם ומרגישים, לא פעם, מצוקה וחרדה עקב קיומה של מחלה קשה אצל אחד מהוריהם.

האגודה הישראלית לטרשת שמה לעצמה מטרה להתייחס לאוכלוסייה מיוחדת זו ולעשות למענה. מזה כעשרים שנה מקיימת האגודה, מדי שנה, בקיץ, קייטנה/כייפת, המיועדת לילדים שאחד מהוריהם חולה בטרשת. “ילדי הטרשת” הם הילדים שאחת לשנה, כל שנה, מקבלים התייחסות מיוחדת, ממוקדת הפונה אליהם באופן ספציפי.

הקייטנה השנתית המופעלת ע”י האגודה אינה קייטנה ככל הקייטנות. מלבד השגרה המוכרת של הפעלות ופעילויות מגוונות ומלאות שמחה ועניין, יש בקייטנה התייחסות רגישה, מקצועית, לעובדה שמדובר לא בילדים רגילים, אלא בילדים ובני נוער המביאים עמם משא כבד ומורכב של חיים במשפחה עם חולי כרוני.

את הקייטנה מתכננים ומכינים במשך חודשים. ניתנת מחשבה לכל פרט ועניין. המטרה היא לספק בילוי והנאה ברמה מאד גבוהה, יחד עם מתן מקום מקבל, מאפשר ומבין את מצבם המורכב והמיוחד של ‘ילדי הטרשת’.

התייחסות זו מזכירה, בהשאלה, את המשפט: “ללכת עם להרגיש בלי”. הילדים ובני הנוער מגיעים לקייטנה, באים לבלות, ליהנות, לכייף. הם מקבלים שבוע מושקע בצורה הראויה לציון. שפע ומגוון של פעילויות מרתקות ומשמחות, שבוע מלא שמחה ועניין. הם גם יודעים שפה, בימים אלו, הם מוקפים באנשים היודעים מי הם ומה עובר עליהם בחיי יום יום. פה, אם יביעו דאגה, יתנהגו באופן שונה, יראו מצוקה או עצב – יהיה תמיד מי שיבין, מי שיתייחס, מי שישים לב ויהיו תמיד תמיכה, עזרה, עידוד.

הדבר המרכזי עבור משתתפי הקייטנה היא הידיעה שפה – לא צריך להסתיר ולהתחבא. פה יודעים והכול בסדר. כאשר הידיעה הזו קיימת, יש תחושת ביטחון, מועצמת תחושת השייכות, ויש רוגע נפשי המאפשר ליהנות מהקייטנה ומהפעילות שהיא מציעה.

ברוח זו יצאה גם הקייטנה, בשנה זו, לפועל:

בשיתוף עם חברת הפעלה למדריכים, נבחרו המדריכים המתאימים אחד אחד. מתוך ידיעה שיש למדריכים בקייטנה זו תפקיד נוסף, מעבר לארגון, הפעלה והשגחה, נבחרו אנשים, חלקם בעלי מקצוע, חלקם בעלי ניסיון בשטח, היודעים גם להקשיב, לשים לב, לאתר ולתת יחס אישי רגיש ומקצועי.

קבוצת המדריכים שנבחרה, נאספה ליום הכשרה מיוחד. ביום זה קיבלו המדריכים סקירה תיאורטית לגבי ילדים הגדלים במשפחה עם חולי כרוני, שמעו על סימני מצוקה וחרדה אפשריים, דרכי איתור, דרכי התייחסות ותגובה. בהזדמנות זו התקיים שיח בין המדריכים, נשאלו שאלות שהופנו לאנשי מקצוע וניתנו תשובות.

מטרת ההכשרה: לתת מידע רלוונטי, להפנות את תשומת הלב, לציין דגשים משמעותיים, לתת כלים לאיתור ויחס למצוקות או התנהגויות יוצאות דופן, לפתח ולחזק את הגישה המקצועית – טיפולית של המדריכים.

הוחלטו ונמסרו מספר כללים המחייבים את המדריכים בקייטנה. כאמור, מעבר להפעלה המקובלת בקייטנות, התבקשו המדריכים, לאחר הכנה מקצועית מתאימה לשים לב להתנהגויות ותגובות שונות, לרשום ולעקוב.

בתום הקייטנה נדרשו המדריכים להגיש את התרשמותם ודעתם בכתב, באופן מסודר, בשני חלקים.

חלק אחד בטופס המתייחס לכל ילד וילד באופן אישי, וחלק שני בטופס המתייחס באופן כללי לקבוצה המסוימת של אותו מדריך.

כל המדריכים עמדו בכבוד בדרישה מיוחדת זו ונתקבלו סיכומים הנותנים תמונה מציאותית ומשקפים את הקורה עם הילדים, בכלל, ובקייטנה, בפרט. עצם הדרישה לכתוב את הסיכומים הביאה ליתר מיקוד אצל המדריכים והתוצאות היו טובות.

אנשי המקצוע באגודה ישבו, קראו ועברו על כל הדיווחים שנכתבו. במספר מקרים הייתה התייחסות, בהתאם לקושי שדווח כי קיים אצל הילדים. ההתייחסות היא מקצועית ודיסקרטית.

לסיכום: כאן המקום לציין את הערך המוסף של מבצע הקייטנה / כייפת שהוא רב והוא העיקר. מדובר בקייטנה מיוחדת, לא שגרתית ויוצאת דופן בנוף הקייטנות / כייפות המתרחשות מדי קיץ בארץ.

שמענו רבות, מפי נוער וצעירים שחוו את הקייטנות עד כמה הן היו משמעותיות בחייהם. עד כמה הן זכורות כמקום, לעתים היחידי, שנתן התייחסות גלויה, מקבלת, מחבקת ותומכת למצוקה המלווה את חייהם. מקום לביטוי של חרדה ופחד וקבלת תשובות, עידוד, תמיכה וכוחות להמשיך.

k_s_2011_3

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

לג’נין וכל הצוות הנפלא

אני רוצה להודות לכם מכל הלב, ושאתם מפתיעים אותי כל פעם מחדש. סער מחכה לקייטנה כל שנה מחדש. הטיפול המסור, ההרגשה של הילד שהוא מקבל טיפול מסור וממוקד. אין לי מילים, אני כל כך מודה לכם בתור אימא ששנה שנייה כבר שולחת את בנה לכייפת, וכל פעם נפעמת מחדש. אני רוצה להודות לך, ג’נין, על בר המצווה של סער.

הופתענו, לא ציפינו לרגע למה שהיה בפועל. הדהמת אותי, תשומת הלב, הפרטים הקטנים והגדולים ניגנו יחד כתזמורת מדויקת, ואת היית המנצחת, תודה, תודה, ושוב תודה. סער שלי כל כך התרגש והרגיש כל כך מיוחד שאני מאמינה שכמוני הוא לא ישכח את בר המצווה הזו, בעיקר, שאנחנו לא חוגגים לו באולם או משהו כזה. אז לכל הצוות שמפיח בכייפת הזו חיים, אתם אנשים גדולים, תמשיכו להיות מדהימים כמו שאתם.

ותודה על מתנת הבר מצווה.
שולחת לכם המון אור ואהבה
נירית פרסקו

k_s_2011_4

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

לג’נין, יונית, דליה, אימאן וסופי – צוות האגודה הנפלאה.

אני מודה לכן מאד על הכייפת הנהדרת, אני נהנית לשמוע את החוויות של ילדיי ובאמת מרגישה שותפה לחוויות. הבנים נהנו מאד בעין גדי, בצפון בשייט קיאקים ובראש הנקרה. אהבו מאד את בית קיי.ועושים לי חשק להשתתף בנופש בבית קיי. אני חשה כי הקשרים החברתיים עם חבריהם לכייפת התהדקו. הם נפגשו מיד לאחר הכייפת ומתכננים מפגשים נוספים.
כמובן שאנו ההורים בעד!
תודה לכן מקרב לב על ההשקעה הרבה התכנון לפרטי פרטים. עבודתכן נשאה פרי – “הזורעים בדמעה ברינה יקצרו”.

אני מאחלת לכן המשך קיץ נעים. ושנים רבות של עשייה.

בברכה והוקרה
טלי אלחסיד
ירושלים

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ג’נין שלום,

רציתי להודות לך בשם רומי וריין, ובשמנו, על החוויה האדירה שהקייטנה סיפקה להם הקיץ. זו להם הפעם הראשונה שהם יוצאים לתקופה כל כך ארוכה מהבית לבד, וכולנו חששנו מהדרך שבה הם יתמודדו עם חוויה זו, אך כל חששותינו התבדו עם הטלפון הראשון שקיבלנו מהם. הם היו מאושרים מהחופש והאחריות שניתנו להם לנהל את יומם בעצמם. מעבר לדברים ה”רגילים” של הקיץ, כמו בריכה וים, היו נלהבים, בעיקר, מהחוויות הבלתי שגרתיות והיצירתיות שסיפקתם להם, כמו למשל מסדר החדרים בו צריך היה להפוך את החדר למקום אחר, שייט הקיאקים וההרצאה על השימוש המושכל בפייסבוק. השהייה עם ילדים מכל רחבי הארץ והאווירה הטובה גרמו לששת הימים בהם הם שהו בקייטנה לחלוף ביעף, וכשבאנו לקחת אותם מנקודת האיסוף נדמה היה לנו שהם אפילו התבגרו מעט. לשאלתנו “איפה היה יותר כיף בקייטנה או בברצלונה”? (בה ביקרנו בתחילת החופש) הם ענו במקהלה ובלי היסוס “בקייטנה”. אין ספק שהקייטנה הייתה גולת הכותרת של הקיץ, והם וגם אנחנו מחכים בכיליון עיניים לקיץ הבא.
אנא הודי בשמנו לצוות המדריכים ותודה ענקית גם לך,

ליאת ורוני לני

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

שלום רב ג’נין ולכל הצוות,

ברצוני להביע את הערכתי העמוקה על המקצועיות והנכונות לארגן את הפרויקט המדהים של הכייפת בכל שנה. הילדים שלי היו כבר מספר פעמים בכייפת ובכל שנה הם מבקשים לחזור ולהשתתף. החוויות שהם מספרים, כשהם חוזרים, מלווים אותנו במהלך כל השנה, עד הכייפת הבאה. הם נהנים מהחברים, שאיתם הם נפגשים שנה אחר שנה, ואף לאחר סיום הכייפת מתקיימים מפגשים בתל אביב, של כל החברים. וכמובן שיש להם חוויות מכל האטרקציות והפעילויות בזמן הכייפת.

שוב תודה לכל הצוות על העשייה,
ולרי בואנו גלס

k_s_2011_5

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

לצוות היקר,

אנחנו רוצים להודות לכולכם מעומק הלב על הארגון הנפלא. אור ואדר חזרו מלאי חוויות. הם לא מפסיקים לשבח את המדריכים על היחס האנושי, על הנכונות לעזור, ובכלל על כך שהם מקסימים, והכי חשוב התפעלו מהאטרקציות שחוו.
אדר אפילו שאל אותי למה אי-אפשר לדאוג שהכייפת תהיה פעמיים בשנה. מבחינתו זה רחוק מאוד לחכות לשנה הבאה. הם כבר חושבים על השנה הבאה. תבורכו על כך שהחזרתם את ילדינו המקסימים, שמחים וחייכנים מתמיד, והכי חשוב בשלום.

יעלה ורונן כהן

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

שלום ג’נין וכל הצוות המורחב,

אני רוצה לכתוב בשמי בלבד, הילדים יכתבו כבר בעצמם את מכתב התודה. בכל אופן, אני מאושרת מאוד לראות את הילדים לפני הקייטנה וגם לאחריה. לפני: מחכים בקוצר רוח שיגיע התאריך, ואחרי: חוזרים עם כל כך הרבה חוויות. חשוב לציין שלולא הקייטנה ילדיי לא היו יוצאים לחופשה מסוג זה, ובטח לא חווים את החוויות הללו. כולי תקווה כי הכייפת תמשך עוד שנים רבות ושיתגברו על כל המכשולים שיצוצו.

יישר כוח.
מלי אוקסנברג

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

לכבוד ג’נין
האגודה הישראלית לטרשת נפוצה (ע”ר)

הנדון :כייפת 2011
תודה ,תודה ,תודה לך ולצוות האגודה ולחברות התורמות ,על הכייפת. ילדי נהנו מאוד . ילדי הרגישו שהם לא שונים מילדים אחרים והם יוצאים לטייל גם בקיץ. הם היו בחברתם של ילדים אחרים, שלהם בעיה דומה במשפחה. ילדי כבר מדברים על זה, שהם רוצים להשתתף גם בשנה הבאה.

תודה
רוית דוד

k_s_2011_6

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

לכל העמלים והתורמים להצלחת הקייטנה-יולי 2011

ניתנה לנו הזכות לשלוח את בננו, שנה שנייה, לקייטנה מטעם האגודה לטרשת נפוצה. יובל, בננו, חזר נלהב מהפעילויות הגדושות ומלאות כל טוב. הוא חזר נלהב מהמקומות ומהאטרקציות השונות. המדריכים פעלו באופן מתמיד לגיבוש הקבוצות, ואכן יש שכר בעמלם. הילדים בקשר תמידי גם לאחר תום הקייטנה. הקייטנה אפשרה ליובל לאגור כוחות ולצבור חוויות למשך שנה שלמה (עד הקייטנה הבאה). התכנית החדשה התחשבה בבקשות הילדים, שרצו לוותר על אילת, ונבנתה בהלימה לדרישתם.
אין לנו מילים להודות על המפעל העשיר והמבורך.

תודה עצומה.
ההורים של יובל קזז
סיגי ושלומי

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

לכבוד ג’נין, האגודה הישראלי לטרשת נפוצה (ע”ר)

ילדיי, עומר (13) וענבר (11) היו השנה בפעם הראשונה בקייטנת הקיץ של האגודה.
הם קצת חששו מלהגיע למקום, שבו הם לא מכירים אף אחד, ולהעביר עם ילדים לא מוכרים שבוע שלם, הם גם חששו שיהיה להם משעמם (אין מחשב). חששות אלו התבדו ואת מקומם תפסה הנאה רבה, הן מהחברה, והן מהפעילות. שניהם הודיעו בסיום הקייטנה, שהיה ממש כיף והם מחכים לקייטנה של שנה הבאה. תודה לך ולכל המדריכים והמארגנים על שבוע נפלא לילדיי. נשמח לענות ולכתוב כל דבר שיידרש, על מנת שמפעל זה ימשיך להעניק לילדים את האושר והשמחה

בכבוד רב
עינת מילר

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ג’נין שלום,

מקווה שקיבלת את זה מהבן שלי. אם לא אז אני שולחת שוב. כשחזר אמר שישמח מאוד להשתתף גם בשנה הבאה ואני חייבת לציין, שבמהלך כל השבוע שמעתי ממנו רק כמה הוא נהנה ולא מילה אחת שלילית.
בשבילנו זה היה פשוט נפלא!!!

תודה רבה
שרון ודני גורן

k_s_2011_7

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

לכבוד: הנהלת חברת טבע 5.8.11
שלום רב,

ברצוננו להביע את הערכתנו ולומר תודה על תמיכתכם באגודה לטרשת נפוצה. ובעזרתכם במימון כייפת לילדים שהוריהם חולים בטרשת נפוצה. ילדיי השתתפו בקייטנה של האגודה לטרשת נפוצה זו השנה השלישית ברציפות. נהנינו לראות אותם מתכוננים לכייפת, משוחחים עם חבריהם. כותבים אחד לשני “עוד 10 ימים לכייפת! ” התיקים היו כבר ארוזים שבועיים לפני הכייפת. כאשר שאלתי את הבנים, אפשר לעזור, אתם צריכים עוד משהו? בני ענה לי : “אימא מה את דואגת ?התיק נארז כבר לפני שבועיים.”. חייכתי, כנראה טבע האימהות הוא בין היתר לדאוג, והשתדלתי באמת לא לדאוג! הציפייה וההכנות מעידות על הקשרים החברתיים היפים שנוצרו בכייפת. ועל ההנאה מהכייפת. השנה הילדים ביקרו, בנוסף לעין גדי גם בצפון. נהנו מאד משייט קיאקים ומביקור בראש הנקרה.
השנה הילדים נפגשו מיד לאחר הכייפת, ואנו שמחים מאד שהילדים שומרים על קשר ונהנים יחדיו. ניתן לומר כי הכייפת נותנת לילדים כוח להתמודדות שלהם כל השנה. אנו מחזקים את ידיכם ועוקבים אחר החידושים של חברת טבע מאחלים לכם הצלחה רבה.

ישר כוח!
בברכה, טלי ושלום אלחסיד
ירושלים

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

לג’נין שלום,

בתור הפעם הראשונה שלי בקייטנה שמחתי ונהנתי מאוד. תודה על כל הפעילויות הכיפיות שהעברתם.הכל היה נפלא.

אשמח להיות גם בשנה הבאה.
דור גורן

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

שלום רב,

אנו מבקשים להודות לכם מקרב לב. בננו, גל קיין, נהנה מאד בקייטנה. בהצלחה בהמשך.

בכבוד רב,
עלמה קיין

k_s_2011_8++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

לכבוד האגודה לטרשת נפוצה
לידי גב’ ג’נין ווסברג.

ג.נ.
אנו, הוריו של יובל עצמון, בן 17, שהשתתף השנה בפעם הראשונה בכייפת. יובל שהנו ילד רגיש ומופנם יצא לשבוע הזה קצת בחששות והיה די מתוח, הוא לא הכיר אף אחד מהילדים והנוער שהשתתפו, אך מיד יצר קשר ושיחות עם החברים כבר באוטובוס. היינו בטוחים שהוא יתקשר כמה פעמים ביום, והדבר לא קרה כי יובל היה מאוד עסוק בתכנית הכייפת, שממנה לא רצה להפסיד כלום. אנו רוצים לציין כי זוהי הפעם הראשונה, ולא חשבנו בכלל להציע לו להצטרף, והנה, מעתה הוא מבקש לצאת גם לשאר הכייפות. שאו ברכה והצלחה על עבודתכן ועזרתכן, תודה גדולה ומלוא ההערכה ליונית וג’נין וכמובן לכל שאר מארגני הקייטנה.

מאחלים לכם שנה טובה
שנת בריאות והמון תודה מקרב לב
מירב וארז עצמון

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

לכבוד האגודה לטרשת נפוצה
הגברת ג’נין, מנהלת שירות לחולים, יונית והצוות

הנדון: תודות

אני רוצה להודות לכם על הכייפת השנה -2011. הילדים שלי ספיר ואושר נהנו מאוד. הילדים הקטנים רוצים גם לבוא, הם מחכים לחופשה הבאה אני אשלח גם אותם.

לספיר נשארה עוד קייטנה אחת, ואז היא מתגייסת.

תודה מכל הלב
ואוהבת אתכם.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

אני ואחותי נהנו מאוד בקייטנה. לי, שאני הגדולה, בת 12 וחצי, זו פעם שניה . אני מקווה שיהיו עוד הרבה פעמים. ולאחותי הקטנה, שהיא בת 9, זאת פעם ראשונה.

בתודה
בת אל ולירז אמויאל

k_s_2011_9

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

לג’נין שלום רב,

אני לא יודעת אם חנה שלנו כתבה מכתב התרשמות מהקייטנה, אבל ברצוני להביע במילים את מה שספגנו ממנה. חנה מחכה כל השנה לקייטנה הזו. היא יצרה לה חברים חדשים מהקייטנה, היא קיבלה מידע על המחלה וכל ההיבטים שלה. היא מתלהבת מאד מלהכיר ילדים בני גילה וגם שלא. הקייטנה הזו נותנת לה חוויה שאין לה במקום אחר. הדבר העיקרי שאני חושבת שיש לה שם, זה את היכולת לדבר על המחלה של אבא, ושיש לה אוזן קשבת והזדהות.

בנוסף, היא נהנית מהחופשה כשלעצמה – האווירה והמדריכים המדהימים שכנראה עושים עבודה מאד מיוחדת.

בברכה,
ענת וסמי שזירי

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

אל: האגודה לטרשת נפוצה

הקייטנה הייתה כיפית. ג’נין את מקסימה ותודה על כל הפעילות שאתם מקדישים. אני אישית רוצה להודות, והבן שלי, מאור מנחם כספי, ולכל הארגונים שתמכו והשתתפו ותרמו. תמשיכו לעזור לילדים שלנו ליהנות בחופש, גם ככה קשה להם, ואתם גרמתם להם לכייף ולחוויות טובות. המשיכו לתרום ולעשות טוב לאנושות שאלוהים יברך אותם.

זיוה טליה כספי שלף

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

תודה רבה, הייתה קייטנה מעולה

אביחי דיין

k_s_2011_10

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

שלום רב,

אחותי חולת טרשת וחברה באגודה שנים רבות. הופתענו והתרגשנו על הזכות שניתנה למשפחה המורחבת להשתתף בפעילות הקיץ של הילדים. אני אשת מקצוע בתחום הטיפולי ולתפישת עולמי חשיבות מכרעת יש לשיתוף המשפחה והסביבה של החולים, אולם כאן אף הגדלתם לעשות בכך שאפשרתם למשפחה המורחבת ליטול חלק ולהיות מעורבים. בני, שחר, נהנה מכל רגע. בעצם, עוד טרם הנופש, נפגש עם אחותי לשיחות “הכנה”, שיצרו סוג של קשר ייחודי בין שניהם. הוא פגש ילדים שלמחרת כבר הגדיר אותם בשיחת טלפון- “החברים הכי טובים שלי”. הפעילויות היו מרתקות, התנאים מפנקים וכמובן מקום חשוב לצוות שאפשר את חווית ה”ביחד”, הגיבוש והאווירה הקסומה.

המון תודה
ברקבי שני מרב
אימא של שחר תלמיד כיתה ה’

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

לכבוד האגודה לטרשת נפוצה וחברת טבע

ברצוננו להודות לכם על שיתוף הפעולה והתרומה הרבה שלכם לכייפת. שתי בנותיי, ירדן ועדן, כבר שש שנים בכייפת ונהנות מכל רגע. כך שכל שנה ושנה הן מבקשות ללכת שוב, כי הן נהנות כל פעם מחדש. בזכותכם הכרנו חברים חדשים, שאיתם אנחנו בקשר כבר שנים, ומקומות שמעולם לא היינו בהם קודם.

תודה רבה על יוזמתכם ותרומתכם לאגודה, ובכלל.

שנה טוב ומתוקה והמון הצלחה!
מאחלים משפחת סנדלר

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ג’נין שלום,

קיבלנו את הדיסק עם התמונות בדואר, היה כיף להסתכל בתמונות ולנסות ולחוות חלק מהחוויות שעומר עבר בקייטנה. הקייטנה הייתה עמוסה בחוויות ובפעילויות כיפיות ועומר חזר מרוצה מאוד!!! כל הכבוד!!!!! ותודה רבה…..

סמדר רגב
אימא של עומר גב

k_s_2011_12

פיסטוק יפה שלנו
k_s_2011_13
אוהבת
אימא

הדרשה של סער
k_s_2011_14

29 מרץ 2024

תכנייה ללקויי ראייה   יום עיון וירטואלי (בזום)  לציון חודש הטרשת הבינלאומי יום שלישי, 4/6/24 ,כז’ באייר, תשפ”ד  מפגש וירטואלי מוח וגוף (בזום) – בשורה

20 מרץ 2024

שלום לכולם, – עם פרסום סל הבריאות לשנת 2024 לפני כחודש וחוזר מנכ”ל משרד הבריאות לגבי התוויות התכשירים השונים בסל לפני מספר ימים, לפיהם ניתן

14 מרץ 2024

מרפאת האסתטיקה של ד”ר ארוש יואב בשיתוף האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מזמינים אתכם למפגש “יופי – אסתטיקה ניראות ובריאות”

04 מרץ 2024

לרגל חודש הרמדאן, האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מאחלת לכם: שימי רמדאן זה יהיו ימים של בריאות, הקלה מכל הייסורים והמצוקות, מתן תשובה לכל התפילות ומי

02 מרץ 2024

המרפאה לטרשת נפוצה, והיחידה לנוירואימונולוגיה במרכז הרפואי הלל יפה בשיתוף עם האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מזמינים את המטופלים בטרשת נפוצה ובני משפחתם – לקראת חג האביב

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this