ראשי » מאגרי מידע » מאמרים » חב' מרק-סרונו ישראל – עשור לרביף והשקת פורמולה חדשה. השנה, רביף תרופת הדגל של חברת מרק סרונו חוגגת עשור

חב’ מרק-סרונו ישראל – עשור לרביף והשקת פורמולה חדשה. השנה, רביף תרופת הדגל של חברת מרק סרונו חוגגת עשור

עודכן 31.07.2014

עשור לרביף והשקת פורמולציה חדשה

8 בפברואר 2009

השנה, רביף, תרופת הדגל של חברת מרק סרונו חוגגת עשור. במהלך 10 השנים האחרונות העניקה תרופת הרביף תיקווה ותמיכה למטופלים רבים ברחבי העולם.
מאז השקתה ב 1998 באירופה, קנדה וישראל זכתה התרופה לאישור בכ-80 מדינות נוספות והיא מסיעת למטופלים רבים לחיות חיים מלאי חיים. הייתה זו התרופה הראשונה מסוגה שהוצגה במזרק מוכן לשימוש יחדיו עם מזרק אוטומטי.

לאחרונה אישר משרד הבריאות את הפורמולציה החדשה של הרביף. (Rebif New Formulation).
רביף בפורמולציה החדשה הוא אינטרפרון החופשי מכול מרכיב מן החי ומאפשר סבילות מצויינת, התפתחות נמוכה יותר של נוגדנים ויעילות גבוהה.

הרעיון מאחורי הפיתוח היה הרצון לשפר את תופעות הלוואי במקום ההזרקה בכדי לשפר את היענות החולה לטיפול ולהפחית את רמת הנוגדנים לטיפול בטווח הארוך.

הפורמולציה החדשה נוסתה במחקר שלב 3 שמטרתו היתה לבדוק את הסבילות והתפתחות הנוגדנים לטיפול עם רביף בפורמולציה חדשה. המחקר היה מחקר פתוח, רב מרכזי עם זרוע אחת, בחולים עם התקפים. משכו 96 שבועות (שנתיים).

תוצאות:

סבילות מצויינת – ירידה משמעותית של פי 3 בתופעות הלוואי המקומיות בהשוואה לנתונים היסטוריים לגבי הרביף הנוכחי (EVIDENCE study)
רוב תופעות הלוואי היו קלות עד בינוניות

התפתחות נמוכה של נוגדנים בהשוואה לנתונים היסטוריים

יעילות מושווית לרביף הנוכחי.

סיכום מרגש ל – 10 שנות טיפול ברביף וציפיה לעתיד טוב עוד יותר ניתן למצוא בדבריה של הגברת נטאלי בלאנק, המטופלת הראשונה שגוייסה למחקר הראשוני של תרופת הרביף (PRISMS Study):
“כאשר אובחנתי כחולה בטרשת נפוצה הייתי שבורה, כאילו שום דבר אינו עובד עוד, הרגשתי שאני מצוייה לפני חומה אדירה. אינני מרגישה שאני נמצאת במקום הזה יותר. אינני מרגישה לכודה. היום, החזון שלי שונה. אני מרגישה כמו טירה מבוצרת ומוגנת היטב עם יכולת לראות רחוק מעבר לחומות המגנות, בטוחה ומסוגלת להביט קדימה. תרופת הרביף שינתה את חיי לחלוטין. אני יכולה לחיות. אני יכולה לחיות נורמלי לחלוטין”

חדשות מארה”ב, עלון האגודה האמריקאית לטרשת נפוצה.

20 מרץ 2024

שלום לכולם, – עם פרסום סל הבריאות לשנת 2024 לפני כחודש וחוזר מנכ”ל משרד הבריאות לגבי התוויות התכשירים השונים בסל לפני מספר ימים, לפיהם ניתן

14 מרץ 2024

מרפאת האסתטיקה של ד”ר ארוש יואב בשיתוף האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מזמינים אתכם למפגש “יופי – אסתטיקה ניראות ובריאות”

04 מרץ 2024

לרגל חודש הרמדאן, האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מאחלת לכם: שימי רמדאן זה יהיו ימים של בריאות, הקלה מכל הייסורים והמצוקות, מתן תשובה לכל התפילות ומי

02 מרץ 2024

המרפאה לטרשת נפוצה, והיחידה לנוירואימונולוגיה במרכז הרפואי הלל יפה בשיתוף עם האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מזמינים את המטופלים בטרשת נפוצה ובני משפחתם – לקראת חג האביב

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this