חברת טבע – למען עתיד טוב יותר

עודכן 03.08.2014

חברת טבע – למען עתיד טוב יותר

בדצמבר 1995 נרשם בישראל המרשם הראשון בעולם של קופקסון. יחד עם תרופת המקור הישראלית הראשונה של טבע נולד גם שיתוף פעולה פורה ומתמשך בין טבע לאגודה הישראלית לטרשת נפוצה.

טבע שמה לה למטרה לסייע לאגודה לטרשת נפוצה, להרחיב את המכנה המשותף לכל החולים, לפעול לשיפור וקידום בריאותם ואיכות חייהם של כל הישראלים הסובלים מטרשת נפוצה: צעירים ומבוגרים, נשים וגברים, יהודים וערבים, חילוניים ודתיים. לשם כך נרתמה לסייע לאגודה, והיא מעניקה חסות רחבה ותומכת למגוון פעילויות העשרה שעורכת האגודה לטרשת נפוצה למען העצמת החולים וחיזוקם.

אחד הפרויקטים המרכזיים שנערך בחסות טבע (זה למעלה מעשור) – הנופש השנתי ויום העיון במסגרת הנופש, לחולי טרשת נפוצה ב”בית קיי” בנהריה. כל החולים המשתתפים בו מצפים לו בכיליון עיניים ורובם ככולם מתמידים להגיע מדי שנה. בשנה שעברה הנופש ויום העיון התמקדו בנושאי שיקום ואיכות חיים. מיטב המרצים נפגשו עם המטופלים והעניקו מידע חיוני ואופטימיות רבה למתמודדים עם נכויות קשות. התגובות החמות שקיבלנו על האירוע האחרון ממריצות אותנו להמשיך ולתמוך בימי עיון נוספים.

פרויקט חשוב נוסף עבורנו בטבע הוא קייטנת קיץ לילדי חולים. רבים מן ההורים המתמודדים עם טרשת נפוצה אינם יכולים לצאת עם ילדיהם לנופש מחוץ לבית, חלקם מתקשים גם לעמוד במחיר שגובות קייטנות רגילות, על כן אנו רואים חשיבות רבה לתמוך בהורים ובילדים ולהעניק להם הזדמנות להתנתק למשך שבוע שלם מהשגרה הביתית ולבלות בקייטנה איכותית.

טבע פועלת מתוך אמונה כי מחויבותה כלפי החולים אינה מסתיימת במתן טיפול תרופתי יעיל, אלא רק מתחילה שם, על כן אנו ממשיכים לתמוך בקבוצות תמיכה אזוריות המספקות סיוע נפשי, ובמקביל מהוות מסגרת חברתית למפגשים אזוריים של מטופלים.

אנו עושים כמיטב יכולתנו לסייע לאגודה הישראלית לטרשת נפוצה להוציא אל הפועל את יוזמות היצירה ותוכניות הפעולה שלה. ההצלחות שנרשמו בשטח עד כה מדברות בעד עצמן ומהוות תמריץ להמשיך ולהעמיק בשנים הבאות את שיתוף הפעולה הזה לרווחתם של החולים ובני משפחותיהם.

29 מרץ 2024

תכנייה ללקויי ראייה   יום עיון וירטואלי (בזום)  לציון חודש הטרשת הבינלאומי יום שלישי, 4/6/24 ,כז’ באייר, תשפ”ד  מפגש וירטואלי מוח וגוף (בזום) – בשורה

20 מרץ 2024

שלום לכולם, – עם פרסום סל הבריאות לשנת 2024 לפני כחודש וחוזר מנכ”ל משרד הבריאות לגבי התוויות התכשירים השונים בסל לפני מספר ימים, לפיהם ניתן

14 מרץ 2024

מרפאת האסתטיקה של ד”ר ארוש יואב בשיתוף האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מזמינים אתכם למפגש “יופי – אסתטיקה ניראות ובריאות”

04 מרץ 2024

לרגל חודש הרמדאן, האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מאחלת לכם: שימי רמדאן זה יהיו ימים של בריאות, הקלה מכל הייסורים והמצוקות, מתן תשובה לכל התפילות ומי

02 מרץ 2024

המרפאה לטרשת נפוצה, והיחידה לנוירואימונולוגיה במרכז הרפואי הלל יפה בשיתוף עם האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מזמינים את המטופלים בטרשת נפוצה ובני משפחתם – לקראת חג האביב

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this