ראשי » מאגרי מידע » מאמרים » 2017 – טקפידרה וטייסברי מציגות תוצאות משופרות בטיפול מוקדם בטרשת נפוצה (הודעת ביוגין)

2017 – טקפידרה וטייסברי מציגות תוצאות משופרות בטיפול מוקדם בטרשת נפוצה (הודעת ביוגין)

עודכן 16.04.2018

טקפידרה וטייסברי מציגות תוצאות משופרות בטיפול מוקדם בטרשת נפוצה (הודעת ביוגין)

  • נתוני אמת מהעולם ממשיכים לאשר את היעילות הגבוהה של טקפידרה בחולי טרשת נפוצה חדשים ובחולים המחליפים טיפול בשלבים מוקדמים של המחלה.
  • חולי טרשת נפוצה עם מחלה סוערת ירוויחו מטיפול מוקדם וממושך בטייסברי

חברת ביוגין הודיעה על מידע חדש מנתוני אמת עולמיים המעידים כי טיפול מוקדם בתרופות טקפידרה וטייסברי עשוי לשפר את התוצאות של חולי טרשת. המידע הוצג לאחרונה בכנס הנוירולוגי האמריקאי השנתי בבוסטון.

קייט דוסון בכירה במחלקה הרפואית של ביוגין, מציינת כי המידע החדש שנאסף והוצג מדגיש את החשיבות של טיפול יעיל במהלך המוקדם של המחלה לדבריה, טיפול מוקדם ויעיל יכול להקל על הנזק הנגרם ע”י המחלה ולדחות את הנכות של החולים.

מידע המשווה את יעילות התרופה ממשיך לתמוך בשימוש בטקפידרה בשלב מוקדם של המחלה

טקפידרה היא תרופה אורלית הנרשמת ביותר לטיפול בטרשת נפוצה. השוואת נתוני אמת עולמיים מספקים הוכחות נוספות ליעילות הגבוהה שלה ביחס לטיפולים אוראליים אחרים לטרשת נפוצה, הן בחולים חדשים והן בחולים המחליפים טיפול. התוצאות מראות כי טקפידרה מפחיתה באופן מובהק את הסיכון להתקף ב 30% בחולים חדשים ובחולים המחליפים טיפול, תוצאות אלו תואמות מחקרים נוספים שהשוו את יעילות התרופה ומצאו יעילות דומה בין טיפולים אוראליים ויעילות גבוהה יותר ביחס לטיפולים אחרים.

נתונים ממחקרי ה PROTEC ו- RESPOND הראו כי טקפידרה מפחיתה באופן מובהק את שיעור ההתקפים השנתי בשנת הטיפול הראשונה בחולים חדשים ובחולים בשלבים מוקדמים של המחלה.

מידע נוסף שהוצג בכנס מאשר את הפרופיל הבטיחות הידוע של טקפידרה בחולים המטופלים עד תשע שנים במחלה.

טיפול מוקדם וממושך בטייסברי מוביל לתוצאות טובות יותר בחולי טרשת נפוצה עם מחלה סוערת

טייסברי היא התרופה היחידה לחולי טרשת נפוצה בעלת ספציפיות ויעילות גבוהה עם יותר מעשר שנות ניסיון קליני. מידע חדש מהתכנית תצפיתית של טיסברי (TOP) מחזק את היעילות המוכחת של טייסברי ומוכיח כי טיפול מוקדם מוממושך בתרופה מוביל לתוצאות קליניות טובות יותר.

תת אנליזה של המחקר השוותה תוצאות של חולים “נאיביים, חולים אשר לא נטלו טיפול אחר קודם, והחלו ליטול טייסברי פחות משנה מזמן התחלת הסימפטומים של המחלה, לבין אלו של חולים אשר החלו במתן התרופה רק לאחר שחוו את הסימפטומים למשך תקופה (בין שנה לחמש שנים, ומעל חמש שנים). התוצאות הראו כי במהלך שלשו שנים, הסיכוי לשיפור בנכות היה גבוה באופן מובהק אצל החולים אשר החלו טיפול מוקדם (פחות משנה מהופעת המחלה) לעומת אלו שהחלו טיפול מאוחר יותר. הטיפול בטייסברי הפחית משמעותית את שיעור ההתקפים השנתיים אצל כל החולים. מידע נוסף מהמחקר הראה כי חולים שהמשיכו טיפול בטייסברי חוו תוצאות קליניות טובות יותר לעומת אלו שהחליפו לטיפול אחר.

בישראל קימיים מגוון תכשירים נוספים לטיפול בטרשת נפוצה התקפית הפוגתית.

20 מרץ 2024

שלום לכולם, – עם פרסום סל הבריאות לשנת 2024 לפני כחודש וחוזר מנכ”ל משרד הבריאות לגבי התוויות התכשירים השונים בסל לפני מספר ימים, לפיהם ניתן

14 מרץ 2024

מרפאת האסתטיקה של ד”ר ארוש יואב בשיתוף האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מזמינים אתכם למפגש “יופי – אסתטיקה ניראות ובריאות”

04 מרץ 2024

לרגל חודש הרמדאן, האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מאחלת לכם: שימי רמדאן זה יהיו ימים של בריאות, הקלה מכל הייסורים והמצוקות, מתן תשובה לכל התפילות ומי

02 מרץ 2024

המרפאה לטרשת נפוצה, והיחידה לנוירואימונולוגיה במרכז הרפואי הלל יפה בשיתוף עם האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מזמינים את המטופלים בטרשת נפוצה ובני משפחתם – לקראת חג האביב

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this