ראשי » מאגרי מידע » מאמרים » 2017 – דליפת שתן. שום מקום או זמן אינם מתאימים.

2017 – דליפת שתן. שום מקום או זמן אינם מתאימים.

עודכן 16.04.2018

דליפת שתן.
שום מקום או זמן אינם מתאימים.

במחקר הרפואי CONTENT נבדקת בימים אלה תרופה ניסיונית לבירור יעילותה לטיפול באי-שליטה על מתן שתן בשל טרשת נפוצה או פגיעה בחוט השדרה.

מדוע מתרחשת דליפת שתן?

חלק מהאנשים סובלים מבעיה נוירולוגית, כגון פגיעה בחוט השדרה או טרשת נפוצה (MS) המשפיעה על התקשורת בין חוט השדרה ושלפוחית השתן.

מצב זה נקרא פעילות יתר נוירוגנית של שלפוחית השתן (NDO), והוא גורם לשריר שלפוחית השתן להתכווץ לעתים קרובות מדי, דבר המוביל לדליפת שתן תכופה ובלתי רצונית )אי-שליטה על הסוגר(.
אנשים רבים החווים דליפת שתן אינם מרוצים מהטיפולים הנוכחיים שלהם. במחקר הרפואי CONTENT מוערכת בימים אלה תרופה ניסיונית לבירור יעילותה לטיפול בדליפת שתן במטופלים עם טרשת נפוצה או עם פגיעה בחוט השדרה.

אודות הניסוי

ההשתתפות במחקר הרפואי CONTENT עשויה להימשך עד שנתיים לערך, והיא כוללת ביקורים במרפאה ושיחות טלפון תקופתיות. במהלך הניסוי, תדרש/י לנהל יומן אודות שלפוחית השתן. בחלק מביקורי הניסוי שלך, ייתכן שתצטרך/י גם לעבור את ההערכות הבאות: בדיקה גופנית, סימנים חיוניים, בדיקות דם או שתן, ואורודינמיקה.

אם תתאים/י להשתתפות, את/ה תוקצה/י באקראי לקבלת התרופה הניסיונית או פלצבו. הפלצבו אינו מכיל כל תרופה פעילה. את/ה והאדם הנותן את התרופה לא תדעו האם את/ה מקבל את התרופה הפעילה או את הפלצבו.

מטופלים המבקשים זאת, והמקבלים טיפול חוזר במסגרת הניסוי, יקבלו את התרופה הניסיונית הפעילה (לא פלצבו).

אם הדבר נחוץ, המטופלים יוכלו לקבל טיפול חוזר החל מ- 12 שבועות לאחר המנה הראשונה.
התרופה הניסיונית ניתנת בזריקה. ייתכן שתקבל/י תרופות להרדמה וטשטוש כדי לעזור לך להרגיש יותר בנוח.

מדוע כדאי לי להשתתף?

יתרונות

תרופה ניסיונית זו עשויה להפחית את דליפת השתן, או אפילו לעצור אותה. כמו כן, הידע שיופק מניסוי זה עשוי לעזור לאנשים אחרים עם דליפת שתן בעתיד.

סיכונים

צוות המחקר הקליני ידון עמך על סיכוני הניסוי ויענה על כל שאלה נוספת שתהיה לך.

עלויות

לא תישא/י בעלויות כמשתתף/ת בניסוי קליני זה.

האם אני מתאים/ה?

את/ה עשוי/ה להתאים להשתתפות בניסוי קליני זה
אם את/ה:

  • בגיל 80-18
  • חווה דליפת שתן
  • חולה בטרשת נפוצה או סובל/ת מפגיעה בחוט השדרה
  • משתמש/ת דרך קבע בצנתור עצמי נקי לסירוגין (CIC) של שלפוחית השתן

אם הנך מעוניין/ת להשתתף, ייתכן שהדברים הבאים יבוצעו בסינון על מנת לקבוע את התאמתך: בדיקה גופנית, סקירת ההיסטוריה הרפואית, ניהול יומן שלפוחית שתן במשך 7 ימים, הערכה אורודינמית, בדיקות דם ושתן.

צור/צרי עימנו קשר עכשיו!

למד/י עוד על תרופה ניסיונית זו וגלה/י האם את/ה מתאים/ה להשתתפות.

לקבלת מידע נוסף, בקר בכתובת

CONTENTtrial.com

29 מרץ 2024

תכנייה ללקויי ראייה   יום עיון וירטואלי (בזום)  לציון חודש הטרשת הבינלאומי יום שלישי, 4/6/24 ,כז’ באייר, תשפ”ד  מפגש וירטואלי מוח וגוף (בזום) – בשורה

20 מרץ 2024

שלום לכולם, – עם פרסום סל הבריאות לשנת 2024 לפני כחודש וחוזר מנכ”ל משרד הבריאות לגבי התוויות התכשירים השונים בסל לפני מספר ימים, לפיהם ניתן

14 מרץ 2024

מרפאת האסתטיקה של ד”ר ארוש יואב בשיתוף האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מזמינים אתכם למפגש “יופי – אסתטיקה ניראות ובריאות”

04 מרץ 2024

לרגל חודש הרמדאן, האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מאחלת לכם: שימי רמדאן זה יהיו ימים של בריאות, הקלה מכל הייסורים והמצוקות, מתן תשובה לכל התפילות ומי

02 מרץ 2024

המרפאה לטרשת נפוצה, והיחידה לנוירואימונולוגיה במרכז הרפואי הלל יפה בשיתוף עם האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מזמינים את המטופלים בטרשת נפוצה ובני משפחתם – לקראת חג האביב

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this