למי מיועד שירות הלקוחות?
למי מיועד שירות הלקוחות?
מקבלי השירות העיקריים של האגודה הישראלית לטרשת נפוצה (ע”ר) הם אנשים ש:
- אובחנו כחולים בטרשת נפוצה.
- ממתינים שיאבחנו אותם כחולים בטרשת נפוצה.
- קרובים לאדם החולה בטרשת נפוצה, כגון בני משפחה וחברים.
- מטפלים באדם החולה בטרשת נפוצה, בבני משפחתו ובחבריו.
נוסף על מתן סיוע למקבלי השירות העיקריים, עובדי האגודה הישראלית לטרשת נפוצה (ע”ר) מספקים מידע ותמיכה לאנשי מקצוע, לעובדים, למוסדות ולתלמידים בתחום הבריאות. בהתבסס על הצרכים ועל המשאבים הקיימים, האגודה הישראלית לטרשת נפוצה (ע”ר) מספקת שירותים ומציעה מגוון תכניות שמטרתן לסייע לחולים בטרשת נפוצה וליתר נפגעיה להתמודד ביעילות עם המחלה. ההתמודדות עם המחלה יכולה להיות לא קלה לפעמים, אך בזכות התמיכה שמעניקה האגודה לטרשת נפוצה, שום איש אינו צריך לעשות זאת לבד.
האגודה מציעה לחבריה את התכניות האלה:
- מידע והפניות
- ייעוץ ותמיכה
- קבוצות תמיכה
- תכניות חברתיות ובילוי
- סיוע כלכלי
- חינוך
- סיוע שיקומי ראשוני
- סיוע משפטי ראשוני